Flexurance Professionals presenteert nieuwe huisstijlÂ
Na een lange en gedegen voorbereiding was het eindelijk zover en werd op de kerstborrel door Bart Wit, Algemeen Directeur en oprichter van Flexurance, ten over staan van een bomvolle DOK Wijnbar het nieuwe logo onthuld van Flexurance.
Met de toevoeging van professionals in het logo zijn onze activiteiten beter herkenbaar in de markt aldus Teus Hooijer directielid Flexurance. Vandaag gaat de vernieuwde website de lucht in en komende week wordt de geheel nieuwe huisstijl uitgerold.
Gelijktijdig met de lancering van de nieuwe huisstijl gaan we ook onze activiteiten verbreden aldus Bart Wit. Steeds meer van onze klanten zijn de laatste jaren multidisciplinair geworden en dat heeft ons doen besluiten ook actief te worden in de vakgebieden Elektrotechniek en Werktuigbouw. Dit alles past ook prima in onze groeistrategie voor de komende jaren en maakt ons nog sterker op de markt voor ingenieurs.
Naast deze uitbreiding van vakgebieden willen we komend jaar door het openen van vestigingen ook nieuwe geografische markten gaan bedienen met zowel onze nieuwe als bestaande activiteiten aldus Wit en Hooijer.